sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Idee

Ce spuneti,voi astia care suferiti, sa va faceti voi un blog care sa se numeasca "Noi suferim"in care sa va exprimati voi suferintele si doleantele asa cum stiti voi mai bine!Hai va rog frumos macar sa nu mai psotati idiotenii de genu astora pe care le-ati pus in ultimele zile...Era vorba sa filosofam nu sa ne plangem!Ah, era sa uit!Razvane, nici poezii de Blaga nu vrem...adica, macar comenteaza-le...spune-ne ce ti-a placut, ce nu ti-a palcut sau ce te-a impresionat la ele!

5 comentarii:

  1. Dragă ENAFALINAD (nick-ul tău mă face să mă gândesc la Bambi...), eu nu am citit nicio idioţenie pe blogul ăsta (iar la "citit" chiar mă pricep puţin). Oare Nietzsche "se plângea" atunci când declama "Dumnezeu a murit. Dumnezeul creştinătăţii s-a discreditat" sau făcea filosofie? E liric sau filosof bietul nihilist? Şi, la urma urmei, suferinţa vine din întrebări, iar întrebările se nasc din gândire. Gândirea duce la înţelepciune, iar filosofia este "dragoste de înţelepciune" (din câte îmi amintesc). E drept că prea multă negativitate strică, dar asta nu înseamnă că trebuie să îi condamnăm pe cei care trăiesc şi sunt capabili să traducă în cuvinte trăirile lor. Cât priveşte eventualitatea comentării poeziilor scrise aici, sunt de acord. Chiar m-ar bucura (am şi un interes, de ce să nu recunosc) să văd analize inteligente pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. ENAFALINAD, ma bucur sincer ca tu esti fericit si ca nu ai niciun motiv sa suferi, ma bucur ca pentru tine cerul e intotdeuna senin, marea linistita, campurile verzi, ca pasarelele ciripesc mereu, dar spune-mi tu care ar fi farmecul daca toti ar vorbi aici despre cat de minunata si fara de griji este viata, nu cred ca Eminescu sau multi altii ar fi ajuns ceea ce au ajuns daca ar fi scris toata ziua despre perfectiunea lumii. Uneori frumusetea se traduce si prin suferinta (poate ar trebui sa meditezi la asta).Cum ar suna ceva de genu: Stau pe scaunul meu frumos si admir minunatiile naturii, totul e perfect, totul e minunat.(stii ce cred eu despre asta, ca e o prostie, n-as da nici doi bani pe asa ceva). Nu spun ca ar trebui sa vorbim doar despre suferinta. Ceea ce am vrut sa-ti spun este sa nu judeci oamenii pentru ca vorbesc despre viata asa cum o simt si o traiesc, iti repet, ma bucur foarte tare ca a ta e roz.

    RăspundețiȘtergere
  4. Blue Eyes pana la urma pentru asta cred ca traim,sau cel putin eu cred ca pentru asta traim, sa fim fericiti. Trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa a vietii pe care o avem caci nu se stie cand adormi langa †.Cu totii stim ca viata 'sux' etc.etc. dar trebuie sa gasesti o modalitate sa iti placa chiar daca e nashpa.Asta e parere mea:-??. Fiecare gandeste cum vrea face ce vrea (chiar daca nu e major b-) )

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cred ca e nimeni in masura sa aprecieze a cui viata e roz si a cui nu e. Daca un lucru ma scoate din sarite, acela e sesizarea in necunostinta de cauza. Daca esti revoltat de modul de abordare ale asa-ziselor "greutati" ale unui tip de indivizi, nu vad de ce ar trada asta faptul ca duci o viata "roz". Va rog sa va abtineti de la comentarii personale de genul asta daca nu aveti habar despre ce vorbiti

    RăspundețiȘtergere