miercuri, 18 noiembrie 2009

Ne vedem in rai la o cafea , sau nu?

Din cate am citit pana acum am observat ca toti se intreaba cine ne'a creat si daca exista Dumnezeu. Nu prea m'am gandit la asta:).Niciodata nu mi'a placut sa ma gandesc la trecut,ci doar ma bucur de prezent.Dar ma intreb destul de des unde ajungem dupa moarte :s ? Am fost creati,fiecare are viata lui,traim cum traim,dar oare dupa ce ne suna ceasu' unde ajungem?Am citit doar coperta cartii "Exista viata dupa moarte?" de Anthony Peake si am cazut si mai mult pe ganduri.Peake pretinde ca moartea unei fiinte umane este din punct de vedere al stiintei,imposibila.Acesta s'a folosit de cosmologii antice,traditii mistice si descoperirile cele mai recente ale stiintei si a ajuns la ideea ca: atunci cand in ochii celorlalti parem a fi murit, ceea ce se intampla de fapt este ca ne luam viata de la capat- inca o data si inca o data si tot asa , intr-o succesiune aparent infinita.Oricat de absurda pare a fi aceasta afirmatie,Peake gaseste dovezi convingatoare intr-o mare varietate de domenii,dar mai ales in experientele noastre obisnuite, de zi cu zi. De aici si senzatia de deja vu. Oare sa fie aceasta teorie adevarata? Oare sa mai existe un numar n de EU care sa traiasca aceeasi viata dar nu in acelasi moment al vietii :ss?

2 comentarii:

  1. Interesanta ideea pe care ne-o prezinti. Asta-i pana la urma paradoxul existentei noastre....nimeni nu stie de unde venim si unde ne indreptam. Toti incearca sa-si gasesca cate un raspuns si pentru toti, raspunsul care si-l gasesc, este adevarat. Credinta intr-o lume de dincolo o face adevarata, pentru ca nu ai nevoie de ea decat atata timp cat esti aici. Rai, Valhalla, reincarnare, toate definesc acelasi lucru: nevoia omului de a sti unde se duce, intruchiparea sperantei. Asta cu deja vu-ul e o chestie interesanta si cred ca ar avea nevoie de mai multa atentie decat o simpla precizare. Un clasic in viata imi spunea ca deja vu-ul este doar o intretaiere a continuumului spatiu-timp, care este o curba variata.

    RăspundețiȘtergere
  2. ne amintim bineinteles si de eroarea in matrix

    RăspundețiȘtergere