luni, 16 noiembrie 2009

Ce zice "Facerea" ENAFALINAD

"Facerea " e o obsesie, am probabil nevoie de o lobotomie pentru a scapa de ea. Lasand aiurelile si batutul campilor la o parte, am sa incep prin a spune ca ideea capitolului astuia este probabil singura din toata cartea aia idioata care atinge intr-adevar anumite teorii si concepte spirituale omenesti. Dupa cum deja stiti, se prezinta initial crearea "existentei", insa ce a vrut intr-adevar sa ne transmita omuletu' ce-a scris chestiuta asta este urmatorul lucru: adevaratul nostru tel pe Pamant este sa iubim. Dupa crearea "existentei" Dumnezeu l-a facut pe OM, si atentie nu i-a facut pe Adam si pe Eva ci l-a facut pe OM. Vazand Doamne - Doamne ca e cam "naspa" creatia lui, facuta de-am-----, ce si-o zis, sa facem pe OM ca sa fie cineva cine sa aiba grija de toate cele ce le-am creat.Prin urmare, "Domnul Dumnezeu a luat tarana din pamant,a facut pe om so a suflat in fata lui suflare de viata si s-a facut omul fiinta vie." Multa lume crede ca fragmentu asta se refera la momentul facereii lui Adam si Evei, insa nu!Este facut omul fiinta vie nu Adam sau eva!O alta interpretare gresita a "pochilor" astora cu sutane negre e ca afirma cu tarie ca Domnul Dumnezeu l-a creat pe om din dragoste, si daca tot iau cuvant cu cuvat ceea ce scrie in Carte,ridicarea lui Iisus la cer si toate chestiile alea, de ce nu ar lua cuvant cu cuvant si ce spune "Facerea", adica faptul ca omul a fost facut ca sa lucreze si sa pazeasca gradina Edenului.Ce-i drept nu exista alt sentiment decat cel de dragoste prezentat in cartulia asta insa Doamne - Doamne si-a cam luat teapa in Geneza.(o sa spuneti ca bat campii dar sunt necesare toate precizarile astea);Si, ajungem unde voiam de fapt sa ajungem, la moementul in care Dumnezeu a facut cel mai frumos lucru:FEMEIA."Iar coasta lui Adam a facut-o Domnul Dumnezeu femeie si a adus-o la Adam.Si a zis Adam:<>". Prima data cand am citit asta m-am intors cateva versete pentru ca nu intelesesem un lucru, care a fost rolul crearii femeii.Am inteles insa:"dar pentru Adam nu s-a gasit ajutor de potriva lui.".Adam era neajutorat,neputincios in fata muncilor la care l-a supus Dumnezeu, iar Doamne - Doamne cum le stie El pe toate S-a gandit sa-i dea un stimul, un motiv.(tin sa precizez totusi ca muncile alea, nu reprezentau decat viata normala a unui barbat).Prin urmare a creat-o pe Eva, si ajungem la concluzia ca Eva este motivul lui Adam de a trai, Eva este motivul lui Adam de a iubi "frumosul", creatia lui Dumnezeu.Si stau si ma gandesc cateodata de ce n-a fost randuit sa fiu femeie, in locul randuielii de a fi barbat si de a avea "responsabilitatea" de a iubi? Cum sa spun eu ca sa fie intelese gandurile mele asa cum sunt ele si nu cum vor sa spuna cuvintele...:-?.Vreau sa exprim cat mai bine faptul ca femeile au norocul de a fi iubite, acesta este rolul lor in viata si ar trebui sa mearga la Biserica si sa multumeasca lu' Doamne - Doamne ca povara asta de a iubi nu a fost pusa in carca lor.(imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale sau de exprimare dar nu mai vreau sa recitesc)

9 comentarii:

  1. f frumos.deosebit..bravo!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa te contrazic putin la chestia cu "cartea aia idioata", dar cu asta intru iar in conceptia mea despre renumita cartulie, eh, si:))? Eu vad Biblia ca cea mai mare opera de arta a istoriei. Scrisa de un omulet sau un grup de omuleti foarte inteligenti pentru a tine in frau masa, nu cred ca este altceva decat un exceptional mecanism de manipulare in masa (scuzele de rigoare celor care o urmeaza cu sfintenie) si pentru asta, am tot respectul fata de ea. O existenta fara ea nu ar duce la ceea ce este azi....multi, cum am mai spus, nu ar gasi un scop in viata ducand o existenta care se sfarseste cu trecerea in vid, asa ca ea pur si simplu le da un scop lor, si o conceptie de bine-rau, si numeroase alte lectii de moralitate, care, daca esti destul de inteligent, intra in categoria "bunul simt", dar pentru cei ce nu, este vital sa le impuna si o pedeapsa pentru nerespectarea lor. Impune o frica la nivel subconstient vitala pentru evitarea anarhiei si conduce mentalitatea prin acel argument cum ca "daca este adevarata si nu cred in ea am totul de pierdut, dar daca nu este adevarata si cred nu am nimic de pierdut".
    Pentru toate astea merita, din punctul meu de vedere, tot respectul.
    Lasand aspectul asta la oparte, de chestia cu rolul femeiii in lume am mai vorbit noi:)) si imi place ideea asta.
    Intr-adevar, ca sa poti trai, trebuie sa iubesti, dar daca ajungi la un acel nivel spiritual care iti permite sa traiesti doar pentru ca iubesti viata pur si simplu?

    RăspundețiȘtergere
  3. biblia e o mare cretinitate..cum ai spus si tu manipuleaza...facerea insa e capitolul exceptie...dar tu stii foarte bine teoriile mele si eu le stiu f bine pe ale tale..hai sa lasam pe altii sa discute(daca se vor simti in stare)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu simt ca lumea e a mea si ca ma pot bucura cu inima de ea la fel de intens ca tine si nu-mi poti lua senzatia asta.eu simt ca iubesc viata,cel putin la general.si tu-mi spui ca nu iubesc....o fi asa.senzatia imi ramane totusi.na,daca asta presupune si ca eu sa nu iubesc,fiind femeie,nu te cred.(pt enafalinad)

    RăspundețiȘtergere
  5. sa nu uitam totusi ca preotii sunt pe pamant pt ajuta omul sa intelega cuv Domnului.Iar prin intermediul lor exista inca un echilibru pe pamant, altfel nu ar exista pamantul nu am exista noi

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa-ncep spunand ca Facerea trebuie privita doar ca o legenda. Nu cred ca rolul femeii e doar sa fie iubita si sa fie doar un stimul. Ideea ca femeia a fost creeata din coasta lui Adam este sa anuleze rolul femeii de datatoare de viata (ce expresie gay am folosit), deoarece primordial a fost ea creeata din barbat. In fine, mi se pare ca ai abordat chestia destul de simplist, pentru ca femeia nu e doar stimulul barbatului, iar unii barbati (chiar majoritatea zic) nu au nevoie de un stimul.

    RăspundețiȘtergere
  7. simplista este puterea ta de intelegere si nu abordarea mea:)am zis ca Eva este motivul lui Adam de a trai si nu ca este un stimul!stimul a fost crearea evei:)...citeste pana intelegi intru totul!nu poti sa intelegi presupun ca nu e problema mea

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa nu uitam ca femeia este inceputul tuturor pacatelor, din cauza ei a fost izgonit Adam din Rai. Dar intre noi fie vorba, nu ma deranjeaza deloc idee ca ea este o "fiinta ce trebuie iubita". ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. ...as face unele precizari , femeile pot fii "iubite" in doua feluri ... cum o iubeste fernando pe dolores in telenovela preferata a bunicilor noastre (adica intr-un mod idiot , repezit , punadu-le pe piedestale usor transformabile in esafoade)sau cum le iubeste alexis zorba (vazandu-le asa cum sunt ele , acceptandu-le defectele , APRECIANDU-LE defectele). Zorba niciodata nu a devenit un taliban al dragostei . Partea trista e ca la milenii dupa moartea tuturor religiilor si a tuturor zeilor falsi , ideea de "dragoste adevarata" , aceasta ciuma placuta care sugruma orice simtamant real , va fii inca foarte prezenta .

    RăspundețiȘtergere