duminică, 22 noiembrie 2009

Azi

Azi.. nu mai sunt trista.
Azi sunt fericita! Pentru fiecare clipa traita cu adevarat, pentru fiecare sentiment, pentru fiecare cuvant...
Azi am tinut fericrea de mana si mi-am mangaiat propriul suflet, azi nu a contat ceea ce ma inconjura, nu a contat nimeni si nimic, nu am auzit decat ceea ce aveam nevoie sa aud, am trait doar ce a trebuit si am atins tot ce am vrut. Azi am ajuns pana la cele mai inalte varfuri, azi mi-am implinit visele...
Acum derulez fiecare clipa, si o pastrez in dosarul cel mai indepartat al inimi mele, unde se ascunde fiecare amintire minunata. Daca ar fi sa cer ceva in plus, as cere o zi identica cu aceasta insa, care sa dureze o eternitate.
Azi nimic nu mi se pare prea mult, nimic nu pare a fi imposibil.
Azi sunt cine vreau sa fiu!
Azi sunt fericita!

6 comentarii:

  1. frumoase si interesante salturile astea intre fericire si tristete,intre suferinta si exuberanta...ma intreb daca esti vreun extraterestru,sau cel putin,ce naiba esti de-ti controlezi atat de bine sentimentele?spune-mi cum sa fac sa fiu si eu azi fericit?maine,o sa vreau sa sufar,imi spui cum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri am spus ce simt, ieri m-am eliberat, ieri am privit cu ochi unui copil problemele ce ma inconjurau, am vazut doar partea plina a paharului, mi-am amintit doar de momentele frumoase din viata mea.
    Mi-am dat seama ca e mai usor sa vezi viata cu ochi astea, nu cu ochi plini de lacrimi.
    Cat despre cine naiba sunt eu?... nu stiu.. acum cateva zile plangeam si ma gandeam la cat de mult am gresit..(dar nu,..nu vroiam sa atrag atentia cu suferinta mea si nu era deloc falsa....vroiam doar sa ma descarc)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Petronela spunea...
    ma gandeam daca "poti alege sa fi fericit...?"
    Ieri am ales asta si chiar a functionat,am ales sa fiu multumita, m-am multumit cu mine cu persoana care sunt.
    Ma dureau atat de mult ochi incat am recurs la ochelari care sa ma faca sa inteleg ca nu ma pot implini decat daca ma accept.
    Azi cand ziua tocmai a inceput...voi lasa pe cei din jurul meu sa decida..

    RăspundețiȘtergere
  5. totul este scris intr-o maniera foarte optimista,totul este foarte placut numai ca "azi" suna prost la ureche.ce ar fi sa il inlocuiesti cu "in fiecare zi" ?:)

    RăspundețiȘtergere
  6. intr.adevar optimist scris...ma intreb de unde provine...si daca se poate cumpara cumva:-?

    RăspundețiȘtergere