luni, 24 octombrie 2011

dupa doi ani....

dupa o bere(sau mai multe) in vesnica noastra crasma iata-ma ajuns acasa in fata monitorului cu vederea tulbure si cu gandurile in mii de locuri incercand cu niste prieteni sa reinviem ceea ce a fost odata o idee nascuta dintr-un impuls de om nebun si plin de frustrari care insa ar putea "mantui sufletele" unor tineri neintelesi. indemnu meu de "umbra ce trece prin viata" e sa dam cu totii frau liber gandurilor noastre si sa ne invitam toti cunoscutii sa participe la aceasta actiune de resuscitare a unei idei nebune dar in acelasi timp incredibila. acesta postare reprezinta un impuls ce sper sa aiba un raspuns pozitiv asupra cititorilor . ce pot spune, la filozofat fratilor ca timpu trece si nu se mai intoarce (nu va luati de greselile mele de scriere important e sa intelegeti mesajul si sa participati la actiunea noastra )

5 comentarii:

  1. E admirabil sa ai asemenea idealuri, dar sfatul meu este sa filozofezi doar pentru frumusetea acestei actiuni.Daca te visezi un deschizator de drumuri vei avea surpriza sa te intalnesti cu orgoliul bolnav al unora care prefera sa-si dea sufletul decat sa renunte la o idee.In lumea de azi,bunatatea e asuprita pentru simplul fapt ca este o ciudatenie intr-o mare de rautate si desertaciune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar sfatul meu e sa faci exact opusul. Sa nu folosim cuvinte mari, Razvane, cred ca vei fi de acord cu mine, de exemplu, ca voluntarii (din orice domeniu) isi fac treaba si din bunatate. Nu e singurul motiv, sigur, dar dadeam un exemplu. Bunatatea e inca o constanta a lumii, dupa parerea mea, si ea e asuprita doar daca o lasam sa fie. In plus, si ce daca te confrunti cu un orgoliu "bolnav" in drumul tau ideatic? Nu-ti ramane decat sa-l vindeci sau sa-l depasesti (cui nu-i plac provocarile? sa se lase de filosofie).

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord cu tot ce ai spus.Eu vroiam sa-l avertizez ca ar putea fi prost inteles si stigmatizat.Lupta dintre bine si rau presupune efort si nu sunt sigur daca se merita sa te sacrifici pentru unii care nu vor sa fie ajutati.Mai degraba le oferi un sprijin celor care sunt neindreptatiti, dar striga dupa ajutor, decat celor care se falesc cu adorarea prostiei.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu are nicio treaba cu binele si raul . tot ceea ce am facut a fost sa dau startul la filozofat doar am folosit niste simboluri dar nu am filozofat . de acum incolo incep si sper ca alaturi de mine sa viina cat mai multi

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce sa n-aiba nici o treaba cu binele si raul? Poate merita si intrebarea asta pusa: e bine ce vrei tu sa faci aici? Ar putea fi rau? Pana la urma, moralitatea e o parte importanta din filosofie.

    Deviez, desigur. Nu avea postarea ta nici o legatura probabil, dar ea apare de una singura. Propun sa te gandesti la acest fapt, cine stie, poate merita. E tot filosofat.

    RăspundețiȘtergere