marți, 25 octombrie 2011

citeste de curiozitate!

Cati dintre voi au stat si s-au gandit la care e rolul fiecaruia in viata? Eu unu nu sunt de acord cu afirmatii de genu: asa ti-a fost sortit, nu ai ce face asta esti tu . De ce omul de rand se multumeste cu ce are si nu aspira la ceva mai maret ? De ce nu incearca sa se ridice din mocirla in care se afla si isi spune ca nu are ce face ca asta e realitatea ? Cand da de un obstacol renunta fara lupta si fuge ascunzandu-se in propria-i cochile mintindu-se ca mai mult nu se poate. Pentru cei ce nu stiu nimic nu este imposibil totul este posibil trebuie doar sa vrei sa fii dispus sa sacrifici ceva sa-ti doresti cu adevarat sa arati ca ai caracter si ca esti cineva nu o simpla umbra trecatoare spulberata de intunecimea ce o devoreaza treptat dar sigur. Ganditi-va la cuvintele de mai sus si sper sa am cu cine discuta macar prin comentarii, dar nu de genu ca ai greseli de ortografie si altele nu le bagati in seama sunt convins ca sunteti suficient de inteligenti sa intelegeti ce am vrut sa spun.

4 comentarii:

  1. Ti se spune des asta? "Asa ti-a fost sortit"? "Asa esti tu"? Sau doar te deranjeaza mentalitatea pe care o intalnesti tot timpul, aceea de a da mereu vina pe altii pentru orice problema, de a nu accepta ca unele lucruri pot fi schimbate prin luarea atitudinii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Unele persoane renunta pentru ca e mai usor sa te ascunzi de probleme decat sa le infrunti.De aceea, multi nu razbat in viata si sunt lipsiti de orizonturi deoarece nu vad mai departe de micile sau marile dificultati cu care se confrunta.Se infunda in aceasta mocirla si marea lor bucurie este faptul ca au impresia ca au inselat soarta, fentandu-si greutatile.Totusi, consider ca nu capital este rezultatul final, ci lupta care te inalta si te face mai puternic.Daca preferi sa nu lupti atunci dai vina pe soarta si o sa te lasi purtat in viata de ideea ca a fost "scris" sa fie asa, nerealizand ca deciziile tale au o importanta majora in faurirea propriului viitor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord cu tine. Si da mi-am pus aceasta intrebare, si am ajuns la concluzia ca fiecare are un scop in viata, dar nu cred in fraza "asa ti-a fost sortit, nu ai ce face asta esti tu"
    cred ca totul depinde de noi, de faptele noastre de gandurile noastre.
    Imi place ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  4. nici eu nu sunt de acord . dar multi se ascund dupa aceste scuze patetice si si multe altele

    RăspundețiȘtergere