joi, 24 februarie 2011

Omului pe care il iubesc nebuneste,

Sa te rogceva, daca ai vrea, domnule X, sa nu ma lasi vreodata. Sa ma certi, sa ma bati, sa mi spargi farfurii, sa mi rupi ciorapi, sa mi spui ca sunt urata, sa mi spui ca nu stiu sa fac nimic, dar atat te as ruga, sa nu ma alungi!Si daca ai mai vrea, sa ma iubesti,macar in jumatate cat te iubesc eu, caci ti as da,simplu,tot!
Te as mai ruga sa ma dojenesti ca nu ma acopar, sa ma certi cand nu ma imbrac suficient de gros, ca ma alint ca o cadana, sa nu le permiti altora sa se atinga nici cu privirea.Oricum,nici nu ai putea altfel, cand mainile tale ma ard, cand noi nu suntem ca ei, cand noi ne apropiem si ne indepartam la intesitati pe care ei nu le cunosc. Cand noi suntem asa bolnavi...
Doar sa mi spui,domnule, ca ma vrei, si as fugi cu tine in Siberia,la cabana din padure cu cei doi catei.Si sa nu te mai indoiesti vreodata! Nu as renunta la nimic in lume la toate lucrurile pe care ti le zic. Si stii de ce? Pentru ca eu nu voi mai putea iubi atat, la fel cum nici tu. Ramanem suspendati cu firul dintre noi. In timp ce ghemul se desira in jos ,aceeasi ata ne tine inca.
PS: Pentru mine, o eternitate e suficient. Si de cate ori mai uiti,citeste asta,caci eu cam atat de mult te voi mai iubi.

Doamna X

14 comentarii:

  1. Frumos tare,vreau să cred că mai există astfel de făpturi.Deși modul în care ai formulat,ori se refera la recunoștință,ori la durere.Nu mă miră câtuși de puțin,am fost setați să gonim de nebuni după oameni pentru care nu contăm.Totuși,mi se pare că ai fost puțin cam drastic sau mai bine zis subiectiv cu nu voi mai putea iubi,la fel cum nici tu,la urma urmei timpul le vindecă pe toate.Cred că in afară de mesajul direct,mai e un substrat pe care l-am menționat deasupra,de aceea am spus măritata mea,adică înstrăinarea femeii iubite,vândută lumii.

    RăspundețiȘtergere
  2. numai simpli cititori sunt pe aici ..
    uite Fane .. ce zici tu aici sunt lucruri ideale.. pt ca niciodata nu vom aprecia ce avem langa noi pana nu pierdem .. si cand o femeie iti spune toate astea e ft bine .. stiu :)
    dar vine un moment cand tot ce-a spus ui9ta .. sau nu vrea sa stie .. atunci nu-si mai asculta inima .. si va avea ingrozitor de suferit .. :)
    ar fi ft dragut sa cred ca o femeie e capabila de asa ceva pt tot restul vietii nu numai pt un moment ...
    si chiar daca e numai un moment si dupa numai durere s-ar fi meritat pt acel moment .. si daca stii cum sa tii acel moment viu in tine .. nu vei avea nici un regret dupa :D

    P.S. : am revenit ... daca vrei vb pe la un 8-9 seara ca mi-am cumparat o carte ieri si vreau s-o citesc :D

    http://www.youtube.com/watch?v=SnVg0S4PjaI&feature=BF&list=PLDEF090E30A47852C&index=22

    RăspundețiȘtergere
  3. daca vrei sa vorbim da mi add: enafalinad

    RăspundețiȘtergere
  4. ma scuzati ca acest comentariu al meu nu are nicio legatura cu tema dar....unde pana mea pot sa public si eu un articol pe blogu asta??;))

    RăspundețiȘtergere
  5. daca asta e un raspuns din ala filosofic cu bla bla-uri ca ,,vaiii nu pot'' si nu vrei intr-adevar sa-mi spui unde pot sa-l postez...esti un nimic(cea mai frumoasa expresie, sincer...ar trebui sa fii mandru ca esti asa)

    RăspundețiȘtergere
  6. Prefer aici ... pe YM nu pierd timpul folosesc doar e-mailul .. scuze ca nu prea mai sunt asa activ .. dar am demarat un proiect ... care-mi ocupa foarte mult timp :(

    RăspundețiȘtergere
  7. R. spunea .. ce mai faci tinere ? ...

    gata ai lasat-o balta ? pacat imi facea placere sa mai vb cu cineva cu putina cultura :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bănuiesc ca mie mi-ai lăsat id-ul tău.Nu prea folosesc YM,putem vorbi pe Skype dacă ai cont.Și,vorba tipului de mai sus,mai pune ceva aici din când in când!

    RăspundețiȘtergere