marți, 22 februarie 2011

Amortire ENAFALINAD

Obosit,se aseaza in pat unde da de aceeasi perna...Un fulger de ganduri il strapunge.Nu le da atentie.Gaseste tigara aprinsa acum cateva minute,consumata in scrumiera.Paharul era si el gol,asa ca se multumeste cu o alta tigara.Fumeaza cu sete...Aceleasi ganduri ii dau tarcoale,insa refuza cu indarjire a le lasa sa l patrunda.Nu se gandeste decat la acea ultima picatura de whiskey ce o inghitisera atat de nerabdator sa si faca efectul.Mai vrea,dar parca i este prea bine...Linistea ce se aseza in sfarsit in sufletul sau il lasa sa adoarma...Tigara se stinge si ea odata cu el...

4 comentarii:

  1. gresesti gragul meu ... gresesti enorm ...

    am fost si eu ca tine stiu cum e ... dar cat de cat mi-am gasit armonia ... da importanta gandurilor ele vin din inima ;) asculta-le vorbeste cu ele ... daca nu le dai importanta .. ele nu pleaca tot acolo vor ramane si peste o zi si peste un an si peste 10 ... nu asta este calea spre imbunatatire spre evolutie :(

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce tot ce scrii tu e la persoana a 3a? incerci sa te depersonalizezi de propriile trairi?

    RăspundețiȘtergere
  3. nu are nicio legatura niciunul din posturi cu persoana mea..e un personaj caruia i am dat viata...nu fac decat sa ma imprietenesc cu el si sa vad unde i pot ajunge sentimentele

    RăspundețiȘtergere