duminică, 20 februarie 2011

Eu cu mine ENAFALINAD

Simtea puternic vibratiile melodiei...Plangea...Se gandea ca poate,poate nu e bine...Simtea patura de tristete cu care era invelit de ceva vreme...Inca plangea...Nimicnicia sentimentelor de vinovatie il apasau aproape pana la durere fizica.Nici macar simitrea lor nu l trezea din frenezia nostalgiei in care alunecasera usor-usor.Amintiri neclare ii amplificasera plansul pana la un bocet naucit de perna.Pana si perna ii aducea aminte...Acele dungi ce parca au fost odata de mult mangaiate de alte lacrimi,lacrimi planse de fericire,poate chiar extaz! Simtea acum,la sfarsitul melodiei, o dorinta disperata de a scapa de acele amintiri care parca i taiau sufletul.Intinde mana si gaseste pachetul de tigari si sticla de vodka lasate de dimineata.Isi aprinde o tigara si o lasa sa arda singura in coltul gurii...

15 comentarii:

  1. asa e ... multe melodii ne ating pe suflet ... ne ating inimile indurerate ... DAR ... ce avem noi de invatat din toate astea ? din fiecare esec ? din fiecare deceptie sau depresie ? ...

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt curios ... foarte curios ... ce melodie ?

    RăspundețiȘtergere
  3. cred...nu stiu...;))ma gandesc ca daca asta e titlul asta o fi si melodia despre care este vorba..daca o fi vorba despre vreo melodie..

    RăspundețiȘtergere
  4. Simtea puternic vibratiile melodiei...

    hmm ... cred ca te contrazici singur :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca n ai inteles natura tonului meu

    RăspundețiȘtergere
  6. probabil ...
    imi cer scuze atunci . '

    propun eu o melodie :)

    http://www.youtube.com/watch?v=B65CFK8YNuE&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  7. imi permiti sa ti stabilesc sexul dupa aceasta piesa?

    RăspundețiȘtergere
  8. te rog ... sa vad daca nimeresti ... :)

    will i ever be free ? ... :-<

    RăspundețiȘtergere
  9. as fi vrut sa spun ca esti o tipa ce n are treaba la miezul noptii...m am razgandit si am sa spun ca esti un fost mizantrop...fost mizantrop ce s a vindecat sau se vindeca de singuratate...

    RăspundețiȘtergere
  10. ai dreptate . si in acelasi nu ai .
    nu neaparat sunt mizantrop nu e cuvantul potrivit ... mai degraba generos , sau cu spirit de intrajutorare .
    si nu neaparat m-am vindecat de singuratate ... inca sunt singur ... inca sufar .. dar am gasit o cale de a ma ajuta singur .. dau ascultare inimii ... vorbesc cu ea ... ea ma ajuta .
    nu pot spune ca sunt singur sufleteste . am inima mea cu mine .

    RăspundețiȘtergere
  11. te amagesti singur tocmai pt a nu te simti singur...:)...

    RăspundețiȘtergere
  12. nu ma amagesc dragule . cu discut cu inima mea . ii ascult pasurile , i le zic pe ale mele ... comunic cu ea ... sa stii ca e chiar placut ... ia incearca si tu dupa ce terminam conversatia ... te rog .. fa si tu macar pt o seara .. cine stie poate te vei amuza copios sau poate nu va folosi la nimic dar nu ai ce pierde daca incerci ...

    incearca sa asculti sa vezi ce-ti zice .. ce are ea acolo ce o deranjeaza .. din ce cauza ... cu ce scop .. care ar fi solutia .. apoi zii tu ei ce te deranjeaza ... din ce cauza cu ce scop ... care ar fi solutia .. si maine poate daca ai sa vrei sa mai vb .. sa-mi zici si mie rezultatul :D

    RăspundețiȘtergere
  13. procese de constiinta de genul am avut multe...crede ma te rog!:)am discutat si am rasdiscutat cu ea...ne am abatut de la bietul tip..sa ramanem la sentimentele lui...

    RăspundețiȘtergere
  14. corect .. privim altfel lucrurile din exterior ..

    dar eu nu vb aici de procese de constiinta . nu confunda ratiunea cu inima . te rog . am pretentii de la tine . :D
    incearca sa cauti ce ti-am tis eu si discutam maine . eu ma duc la somn ca maine trebuie sa fug la servicci ... noapte buna si astept cu nerabdare sa-mi zici rezultatul

    RăspundețiȘtergere