luni, 21 februarie 2011

Momente ENAFALINAD

Intelegand ce se intampla intoarce ochii sfidator.Incearca sa si tina lacrimile sub pleaoape.Se uita pe geam si urmareste fulgii ce parca dansau pe ritmul melodiei sufletului sau.Sunete din exterior incercau sa i penetreze universul.Zadarnice staruinte.Zidurile lumii in care se afla fusesera construite de subconstient tocmai pentru a proteja frumosul din interior de aceste sunete distrugatoare.Tama ii disparu.Ramas au doar nostalgii intensificate de acel parsiv zambet si de acel ticalos narav pe care l ura atat de mult.Lacrimile ii curgeau nu din suferinta,ci din ura pentru sine si pentru acel exterior.Incerca totusi sa scoata ura din universul sau.Dorea doar puritate in el.
Scurta poposire in univers il umple cu energie.Pacat insa ca l va tine doar pana la urmatorul zambet,acelasi zambet parsiv...

17 comentarii:

  1. ce face iubirea din om ... e trist .. dar adevarat ...

    in aceste momente ... eu mi-am dat seama de un lucru ... nu stiu daca e bun sau nu ... dar astept sa-mi zici parerea ta .


    Inselaciunea este o lovitura neasteptata. Daca iti cunosti bine inima , niciodata nu va reusi asta . Pentru ca tu ii vei cunoaste visele dorintele si vei sti ce sa faci cu ele . Nimeni nu reuseste sa fuga de propia inima . De aceea e mai bine sa asculti ce spune . Pentru ca niciodata sa nu vina o lovitura pe care n-o astepti ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. practic tu spui ca daca ii oferi partenerului tot ce crezi ca si doreste din relatia cu tine nu se ajunge la inselat..ma rog...inselatu asta e discutabil...vezi "cum e cu inselatu"..e in noi 2010

    RăspundețiȘtergere
  4. eu m-am referit la ceva mai profund decat o inselare a partenerului ...

    citeste printre randuri ;)

    e vb despre inselarea inimii ... inima e inselatoare in randuri scrise de mine nu o banala partenera care probabil nu e nici macar capabila sa inteleaga ce inseamna fericirea .

    RăspundețiȘtergere
  5. nu ma gandeam ca un simplu cititor ajunge pana acolo...

    RăspundețiȘtergere
  6. n as spune ca tipul despre care este vorba mai vrea sa auda de ascultatul inimii...

    RăspundețiȘtergere
  7. ahaha ... ai reusit , printre putinii oameni , sa-mi furi un zambet , in ultima vreme mi-a fost cam crispata fata .. in fine .. nu asta e imp ...

    daca vrei sa raman la simplu stadiu de cititor :) asa voi face ...

    RăspundețiȘtergere
  8. poti fi partener de discutie...dialogam?

    RăspundețiȘtergere
  9. [quote]enaFalinaD spunea...

    n as spune ca tipul despre care este vorba mai vrea sa auda de ascultatul inimii...[/quote]

    atunci tipul greseste amarnic ... si-am sa-ti spun si de ce :

    fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire . cat mi-am cautat comoara am avut parte numai de zile luminoase , pt ca stiam ca fiecare ora facea parte din visul de a o gasi . cat am cautat comoara am descoperit pe drum lucruri pe care niciodata nas fi visat sa le intalnesc daca nas fi avut curajul sa incerc lucruri imposibile .
    Si atunci sufletului lui se potoli pt o intreaga dupa amiaza . noaptea dormi linistit si cand se trezi inima lui incepu sai povesteasca despre sufletul lumii . ii spuse ca omul fericit este omul care il poarta pe dumnezeu in sine . si ca fericirea putea fi intr-un simplu graunte de nisip din desert.pt ca un graunte de nisit este un moment al creatiei si universului si iau trebuit mii de milioane de ani ca sa-l creeeze.
    pe Fiecare om de pe pamant il asteapta o comoara undeva . inimile obisnuiesc sa vorbeasca putin despre aceste comori pt ca atunci oamenii nu mai vor sa le gaseasca . ele vb numai despre asta copiilor . apoi lasa ca viata sa-l indrepte pe fiecare spre destinul sau . dar din nefericire putini urmeaza drumul care le este trasat , adica drumul legendei sale personale si al fericirii . ei cred ca lumea este un lucru amenintator si de aceea lumea chiar devine amenintatoare . si ele inimile , atunci, incep sa vb din ce in ce mai incet dar niciodata nu vor tace . si evita ca vb lor sa fie auzite . nu vor ca oamnenii sa sufere pt ca nu si-au urmat inimile ;) ..

    De ce nu spun inimile oamenilor sa-si urmeze visele ? ...
    Pt ca in cazul acesta inimile sufera cel mai mult . si inimilor nu le place sa sufere ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. e normal sa-ti fie frica sa dai pentru un vis tot ce ai capatat pana acum ...
    Atunci pt ce sa-ti asculti inima?
    pentru ca niciodata nu vei reusi so faci sa taca .!!!!! si chiar daca te prefaci ca nu asculti ce spune , ea va sta in pieptul tau repetand mereu tot ce crede despre viata si lume .

    RăspundețiȘtergere
  11. daca ce spui tu ar fi adevarat ar trebui sa concluzionam faptul ca inima ne impune o oarece doza de sadomasochism...din cate mi dau eu seama tipul s a cam saturat sa l doara si tocmai de asta si a facut un univers in care sa se simta in sigurata...

    RăspundețiȘtergere
  12. nu e vorba de platit ceea ce ai acumulat pt atingerea unui vis...ci de ce se intampla dupa ce visul se termina:)

    RăspundețiȘtergere
  13. visul nu se termina nici daca-l implinesti . lupti sa se implineasca , il implinesti , il tariesti .. apoi cauti altul mai bun .

    nu trebuie sa cauti universul tau .. realitatea va ramane aceiasi .

    RăspundețiȘtergere
  14. daca dupa ce traiesti si implinesti un vis ceri altul inseamna ca primul n a fost vis..a fost doar experienta...eu vorbesc de cotele maxime ale tuturor lucrurilor care se pot intampla intr un vis..si ma gandesc ca visul tipului a fost sa simta dragostea pura...dragostea divina...a simtit o si cred eu ca nu mai vrea inca o data...din cate mi dau seama din ce incearca el sa zica dragostea e sinonima durerii...as putea spune chiar mortii

    RăspundețiȘtergere
  15. tipul daca ar fi cat de cat inteligent ... si eu simt ca este ;) ...
    el stie ce e iubirea pura divina , dar o femeie nu poate niciodata sa stie ce e asta ...
    si ii spun tipul ... :
    Daca ceea ce ai gasit este facut din materie pura , niciodata nu va putrezi . Si te vei putea intoarce intr-o buna zi . Daca nu a fost decat o clipa de lumina ca explozia unei stele , atunci nu vei mai gasi nimic la inapoiere . dar vei fi vazut explozia de lumina . si numai asta , SI TOT SAR FI MERITAT ,

    eu cred ca tipul a vazut explozia de limina ;) ... si uite ca visul lui nu a fost implinit .. are timp e tanar .. are o viata in fata numai ca trebuie adus pe calea cea buna . sa poate privi din nou cu incredere spre viitor si sa se bucure de prezent .

    RăspundețiȘtergere
  16. inteleg doua lucruri...1)nu crezi in capacitatea femeii de a simti sentimentul divin si 2) ne cunoastem

    RăspundețiȘtergere
  17. :) ... 1. nu neaparat ca nu cred in capacitatea femeii de a crede in el .. doar ca ea il reneaga prea repede ... din frica cred eu ... frica de necunoscut de nesiguranta ...
    2. incepem sa ne cunoastem . :-?

    RăspundețiȘtergere