miercuri, 23 martie 2011

http://enafalinad.blogspot.com/

http://enafalinad.blogspot.com/

10 comentarii:

  1. ulala...iti faci publicitate la blog deja...copilu..trebuie sa mai cresti sa putem citi ceva de la tine...de unde stii ca se merita sa-l citim?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic ca merita citit .. are ce spune .. trebuie doar sa scie cum sa spuna ... :) ...
    si ar trebui sa se trezeasca odata .. pierde timpul si e pacat de el ... are potential

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru anonimi:draga prietene,nu mi fac publicitate ci doar am vrut sa anunt pe cei care imi citeau balivernele de aici ca scriu aceleasi baliverne pe alt blog,de data asta personal.cat despre aciditatea din mesajul tau, pot spune ca semnifica doar o foarte proasta mimare a unui fel de aroganta...ca sa afli daca se merita citit,citeste!
    R:din ce sa ma trezesc?ce e pacat?ce pierd?ce potential am?

    RăspundețiȘtergere
  4. la fel si faptul ca nu poti tacea sau ca nu poti raspunde diplomatic la provocarile altora e o forma proasta dar proasta de mimare a arogantei.Pacat, credeam ca stii sa raspunzi pe masura inteligentei tale...asta se vede ca mai ai de crescut. App, ti-am citit blogul...si marea majoritate a articolelor tale de pe blogul asta.Unele idei sunt...hmm, interesante dar reactiile tale demonstreaza altceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. ba eu cred ca am fost cat s a putut de diplomat

    RăspundețiȘtergere
  6. sesizez un progres...au disparut expresiile caustice din vocabularul tau in ultimul comentariu...poate esti pregatit sa primesti si alt fel de replici sau raspunsuri la ideile tale fara sa scrasnesti din dinti? unul care incearca sa-si expuna ideile esueaza in acest proces daca nu stie sa reflecteze si asupra comentariilor din jurul lui si sa le insuseasca, mai mult sau mai putin, astfel incat toti sa fie receptivi in a-l asculta si sa nu se impiedice nimeni in neputinta ta de a raspunde corect si diplomat.

    RăspundețiȘtergere
  7. singurul obstacol ar trebui sa fie ideile insesi atunci cand cineva le citeste si nicidecum temperamentul tau vulcanic si nesabuit.

    RăspundețiȘtergere
  8. ideile insesi reprezinta temperamentul meu vulcanic

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte bine...leapada-te de replicile acide, fara rost, alea cu,,proasta mimare a unui fel de aroganta" si cred ca voi avea din nou vointa sa-ti citesc postarile. Mi-a facut placere sa vorbesc cu tine, enafalinad.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu mai zice nimeni nimic?

    RăspundețiȘtergere